Subject: 6. juunil toimub Tartu Ülikooli Kliinikumi IV keskkonnakonverents
From: Triin Arujõe <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Wed, 29 May 2024 14:23:29 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

6. juunil toimub järjekorras neljas Tartu Ülikooli Kliinikumi
keskkonnakonverents, mille eesmärgiks on nii oma töötajate kui ka teiste
tervishoiuasutuste seas keskkonna-alase teadlikkuse tõstmine.

Sel aastal toimub konverents koostöös Tartu Ülikooli Kliinikumi
infektsioonikontrolli teenistusega, keskendudes infektsioonidele, mis
kerkivad esile kliimamuutuste ajal. Keskkonnakonverentsi avaettekande teeb
sotsiaalministeeriumi kantsler Maarjo Mändmaa, kes tutvustab ministeeriumi
praegu väljatöötamisel olevaid haiglatele seatavaid jätkusuutlikkuse
eesmärke aastaks 2050. Haiglate kogemusi ja teadmisi jagavad Eesti
esindajatena Tartu Ülikooli Kliinikum ja Põhja-Eesti Regionaalhaigla, muu
maailma kogemusest räägib Hollandi ISALA haigla jätkusuutlikkuse nõunik
Johan Jonker ning OLVG haigla operatsiooniõde ja jätkusuutlikkuse
entusiast Talitha Hoppe. Samuti peatutakse konverentsil tervishoiu
keskkonna- ja sotsiaalsete teemade (ESG) juhtimise aspektidel.

Tartu Ülikooli Kliinikumi keskkonnakonverents toimub 6. juunil 2024 kell
9:30–16:00 V Konverentsikeskuses Tartus. Olete oodatud konverentsile
registreeruma siin lingil:
<https://valisveeb.kliinikum.ee/keskkonnakonverents/index.php?mod=keskkonn
akonverents>
https://valisveeb.kliinikum.ee/keskkonnakonverents/index.php?mod=keskkonna
konverents

Lugupidamisega

--

Triin Arujõe, Keskkonna- ja puhastuse osakonna juhataja, SA Tartu Ülikooli
Kliinikum

+372 731 8491, +372 5331 8491,  <mailto:[email-masked]>
[email-masked],  <http://www.kliinikum.ee/> www.kliinikum.ee,
<http://www.kliinikum.ee/rohelisemkliinikum>
www.kliinikum.ee/rohelisemkliinikum